Hasznos Tudnivalók

 

1. Árajánlat kéréseKüldje el írásban (e-mailen) a megrendelni kívánt áru pontos megnevezését és mennyiségét. Amennyiben tervei alapján saját maga számolja ki a megrendelni kívánt mennyiségeket, abban az esetben a mennyiségekért felelősséget természetesen nem vállalunk!
Nem szakember? Cégünk építési tanácsadás keretében, engedélyes tervei alapján díjtalanul kiszámítja a szükséges IsoteQ® építõelemek mennyiségét. Ezt követően elkészítjük Árajánlatunkat, melyet e-mailen megküldünk Önnek. Kérjük, hogy jelezze, ha kéri fuvarszervezésünket és tüntesse fel az építkezés pontos címét is.

Árajánlataink 15 napig érvényesek. Fenntartjuk a jogot, hogy IsoteQ® fal, födém és tetõelemek esetében a bálákat csak teljes csomagolási egységben szállítjuk ki, a bálákat minõségbiztosítási okokból nem bontjuk meg!

2. Megrendelés elfogadása– Árajánlatunk elfogadása esetén, az Ön által küldött adatok alapján kiállítjuk a Megrendelőlapot, és visszaküldjük elfogadásra, aláírásra. Figyelmesen olvassa el Általános Értékesítési és Szállítási Feltételeinket (ÁÉSZF) is!Külföldi, Európai Uniós Vásáróink esetében első rendeléskor a következő adatokra van szükségünk: Európai Közösségi Adószám (ennek hiányában a vételárhoz ÁFA-t vagyunk kötelesek felszámolni), bankszámlaszám, cégregisztrációs szám, számlázási név, számlázási cím.
3. Számlázás, fizetés– Az aláírt, lebélyegzett Megrendelőlap beérkezése után, a visszakapott dokumentum alapján kiállítjuk a Számlát, melynek eredeti példányát postai úton, annak másolatát pedig e-mailben kapja meg.Kérjük, hogy a vételár banki átutalása során a számla sorszámát a Megjegyzés rovatban feltüntetni szíveskedjék!
4. Fuvar szervezése– A kiszállítás megszervezésére a megrendelt áru teljes vételárának számlánkra való beérkezése után kerül sor. A hivatalos kiszállítási idő általában teljes vételár beérkezésétől számított 4 hét. A kiszállítás történhet az Ön szervezésében, de kérheti cégünk fuvarszervezését is. A megrendelés visszaigazolásáról, valamint a kiszállítás várható idejérõl e-mailen, a Szállítási Értesítőben értesítjük.Kérjük, időben tájékoztasson a kiszállítás pontos címéről, a kiszállítás kívánt dátumáról; valamint a kontaktszemély nevéről és telefonszámáról!
5. Kiszállítás az Ügyfél szervezésében – Az áru rakodása magyarországi telephelyünkön történik. Kérjük, hogy írásban tájékoztasson a sofőr nevéről, valamint a kamion rendszámáról legalább 1 nappal az árufelvétel előtt. Több autós kiszállítás esetén figyelembe vesszük az Ügyfél által a termékek kiszállítási sorrendjére vonatkozó prioritásokat, de fenntartjuk a jogot a megrendelt termékek kiszállítási sorrendjének meghatározására. E-mailen értesítjük, amint a teherautó elhagyta gyárunkat.
6. Kiszállítás az IsoteQ fuvarszervezésében– Az ügymenet megegyezik Kiszállítás az Ügyfél szervezésében-nel, azzal a különbséggel, hogy termékeink hivatalos átvétele a megjelölt kiszállítási helyen történik. Termékeink átvételét ezúttal nem a sofőr, hanem Ön, vagy megbízott képviselője végzi. Több autós kiszállítás esetén figyelembe vesszük az Ügyfél által a termékek kiszállítási sorrendjére vonatkozó prioritásokat, de fenntartjuk a jogot a megrendelt termékek kiszállítási sorrendjének meghatározására. E-mailen értesítjük, amint a teherautó elhagyta gyárunkat. Kérjük, hogy biztosítsa termékeink átvételéhez szükséges feltételeket (pl. helyszín akadálymentes megközelíthetősége, zavartalan lerakodás).
7. Vevői elégedettség – Kérjük, segítse munkánkat és a kiszállítást követően ossza meg velünk termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeit és töltse ki Vevői Elégedettség Kérdőívünket – segítségét nagyra értékeljük!